Šī gada 8. maijā Rīgā pirmo reizi notiks augsta līmeņa reputācijas vadības konference “Reputācijas ekonomikas izaicinājumi” (The Values of Reputation Economy) kā daļa no starptautiska konferenču cikla “Reputāciju kari” (Reputation War). Tajā uzstāsies vairāk kā 15 starptautiski atzīti eksperti, tai skaitā globālās komunikācijas aģentūras Ketchum Global vadītājs Rods Kārtraits (Rod Cartwright), Davosas Komunikācijas foruma priekšsēdētājs Džianni Katalfamo (Gianni Catalfamo), vadības un finanšu eksperts Nils Melngailis, bijusī Statoil ASA viceprezidente korporatīvās sociālās atbildības jomā Baiba Rubesa, GQ žurnāla bijušais redaktors Krievijā un šobrīd “Snob” mediju projekta galvenais redaktors Nikolajs Uskovs (Nikolai Uskov) un citi.   Konference notiks kultūras pilī "Ziemeļblāzma", kurā pulcēsies vairāk kā 250 komunikācijas un mārketinga vadītājus, biznesa līderus, sabiedriskās domas ietekmētājus - visus tos, kam interesē reputācijas veidošanas jautājumi. Konferences mērķis ir gūt dziļāku ieskatu par reputācijas veidošanas mehānismiem, tai skaitā valstu, starptautisku korporāciju, zīmolu un arī personīgas reputācijas veidošanā.   Tiek laipni aicināti jaunie nākotnes profesionāļi - studenti, lai bagātinātu savu pieredzi un zināšanas par nozares aktualitātēm. Studentiem tiek piedāvāta īpaša cena - 35 eiro.   Ja ir interese, tad studenti tiek laipni aicināti arī uz īpašu lekciju "“Introduction to Reputation Economy” 23.aprīlī plkst. 16:00 Artilērijas ielā 3, ko rīko Ziemeļeiropas Reputācijas institūta vadītāji Dagnija Lejiņa un Juris Šleiers. Vietu skaits ir ierobežots, tādēļ uz lekciju nepieciešams iepriekš pieteikties.     Konferences mājaslapa  

 

 

Dalīties