28 Eiropas Savienības valstu pētnieku sadarbības rezultāts ir publicēts grāmatā "2019.gada Eiropas Parlamenta vēlēšanu kampaņa: populisma un sociālo mediju laikā" ("The 2019 European Electoral Campaign: In the Time of Populism and Social Media").

Grāmatā analizētas katras Eiropas Savienības valsts politiskās reklāmas, kas tapušas 2019. gada Eiropas Parlamenta vēlēšanu laikā - lielākajā šāda veida pārnacionālajā kampaņā pasaulē. Kopumā analizētas vairāk nekā 11 000 kampaņas vienības, sniedzot unikālu salīdzinošo analīzi par politiskās komunikācijas situāciju Eiropas Savienībā.

Viena no nodaļām ar nosaukumu "Similar Aims, Different Approaches: An Analysis of Campaign Video Ads in the Baltic States" ir veltīta Baltijas valstu politiskās komunikācijas un reklāmas piemēru analīzei. Nodaļas autori ir Andrius Šuminas (Viļņas Universitāte), Mārtiņš Pričins (Latvijas Universitāte), Ülle Toode (Tallinas Universitāte) un Justina Januškevičiūtė (Viļņas Universitāte).

Grāmata publicēta ar Eiropas Parlamenta projektu finansējumu, izdevējs – Palgrave Macmillan Cham. Projekta laikā tapis arī politisko reklāmu arhīvs, kurā iekļauti materiāli arī no citām Eiropas Parlamenta vēlēšanām. Arhīvu var apskatīt šeit: https://www.electionsmonitoringcenter.eu/archive

 

Dalīties