Darba atmosfēra uzņēmumā “LEAD. Korporatīvā komunikācija”.

Janvāra un februāra mēnešos LU SZF Komunikācijas studiju nodaļas docente, komunikācijas zinātnes doktore Laura Ardava-Āboliņa īstenoja 100 stundu stažēšanās programmu sabiedrisko attiecību un komunikācijas konsultāciju uzņēmumā “LEAD”, atjauninot un pilnveidojot praktiskās iemaņas korporatīvajā komunikācijā.

L.Ardavai-Āboliņai izveidojusies veiksmīga sadarbība ar uzņēmumu “LEAD. Korporatīvā komunikācija”, stažēšanās mentoru, uzņēmuma īpašnieku un valdes locekli Silvestru Savicki un kolēģiem. “LEAD” ir sabiedrisko attiecību un komunikācijas konsultāciju uzņēmums, kas darbojas kopš 1995. gada, ietilpstot starptautiskajā Eurocom Worldwide tīklā. Uzņēmums strādā ar augsta līmeņa klientiem Latvijā un ārzemēs, kā “LIDL”, “Sony”, “Bosch”, “Apotheka”, “Latvijas Finieris” un citiem.

Stažēšanās laikā L.Ardava-Āboliņa papildināja savas teorētiskās zināšanas ar praktisko pieredzi komunikācijas jomā, kas būtiski pilnveidos viņas docēto studiju kursu “Mārketinga komunikācija” un “Digitālā mārketinga risinājumi” realizēšanu. Šajā laikā docentei bija iespēja piedalīties uzņēmuma darbinieku sapulcēs, augsta līmeņa plānošanas sapulcē ar klientu, strādāt pie preses relīzes auto jomā, līdzdarboties apjomīgas Latvijas mediju vides analīzes izstrādāšanā starptautiskam tehnoloģiju uzņēmumam, vērot darbībā komunikācijas profesionāļus uzņēmumā, kā arī sajust šī darba ikdienu, dinamiku un pulsu.

“Stažēšanās ir lieliska iespēja akadēmiskajiem mācībspēkiem atjaunināt pieredzi savos specializācijas virzienos un uz laiku mainīt darba vidi, tādejādi no jauna un arī savā veidā no malas paraugoties uz saviem docētajiem kursiem un iespējām un nepieciešamību tos pilnveidot. Esmu arī daudzskaitlīgu kursa un bakalaura darbu, un radošo projektu vadītāja mārketinga un korporatīvās komunikācijas jomā, tāpēc šī nesenā un ārkārtīgi noderīgā pieredze un vērojumi spēj nodrošināt to, ka mans skatījums uz procesiem nozarē ir patiešām aktuāls,” atklāj L.Ardava-Āboliņa.

Dalīties